Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Afdelinger
    • Familiespejder (3-6 år)
    • Mikroer (6-7 år)
    • Minier (8-9 år)
    • Juniorer (10-12 år)
    • Trop (12-15 år)
    • Klan (16-23 år)
  • Kalender
  • Oftest stillede spørgsmål
    • Oftest stillede spørgsmål
    • Opstart og indmeldelse
    • Retningslinjer
    • De ugentlige møder
    • Uniformen
    • Uniformsmærker
    • Kniv, økse, sav og tændstål
    • Turer og arrangementer
    • Årsstjerner
    • Leder, Assistent og lejr-medhjælper
    • Spejderloven
    • Udmeldelse
  • Referater
  • Om siden
  • Lån spejderhytten
    • Sådan låner man spejderhytten
    • Betingelser ved lån af spejderhytten
  • Spejderdag
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
  • Indmeldelse
Startdato 26. feb 2025 17:00 - 19:00

Generalforsamling 2025

Indkaldelse og dagsorden til generalforsamling

Kære forældre, spejdere og ledere

Det har været et aktivt og spændende år for spejdergruppen. Der har været mange aktiviteter. De ugentlige spejdermøder tilbyder mange aktiviteter til de forskellige aldersgrupper og ikke mindst et fællesskab både i spejdergruppen og i Ege Division. Vi er alle en del af en verdensomspændende bevægelse.

I inviteres alle til generalforsamling

Onsdag den 26. februar 2025 kl. 17.00

i Spejderhytten Nordmandsmosen, Skibby

Hvem kan deltage? Alle forældre til spejdere under 18 år, spejdere, som er fyldt 15 år og alle ledere.

I inviteres til at være med til at beslutte gruppens udvikling og være med til at sætte dit præg på, hvordan spejdergruppen skal være med til at udvikle modige børn og unge. 


 Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps’ vedtægter § 64

Valg af dirigent og referent

Fremlæggelse af beretning fra bestyrelsen og lederne - beretninger er vedhæftet
– herunder opfølgning på arbejdet med den gældende udviklingsplan samt opfølgning på det arbejde, som bestyrelsen har udført på baggrund af rådsmødets tidligere beslutninger.

Fremlæggelse af årsregnskabet for 2024 til vedtagelse – vedhæftet

Behandling af indkomne forslag

Fremlæggelse af budget, herunder kontingent for det kommende år til vedtagelse.
Jfr. § 62 stk. 3b. Budget for 2026 – justeret budget for 2025.

Fastsættelse af satser for kontingent gældende fra 2026 - forslaget er vedhæftet

Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen.
Det skal ske under hensyntagen til §66 stk. 2.
Grupperådet skal, når det sammensætter bestyrelsen, tillige tilstræbe at såvel forældre, unge spejdere og spejderledere er ligeligt repræsenteret. Bestyrelsen indstiller, at bestyrelsen har følgende sammensætning: 1 gruppeleder, 2 ledere, 1 – 4 unge og 6 ikke uniformerede voksne

Valg til kasserer (gælder for 2 år)

Martin Malm modtager genvalg



 

Valg af 2 ikke uniformerede voksne (gælder for 2 år)

Betina Mousten modtager genvalg

Lars Hartvigsen modtager genvalg

 

Valg af 1 – 4 unge medlemmer (valget gælder for et år)

Rasmus Mehr modtager genvalg

Valg af revisor og evt. revisorsuppleant (gælder for et år)

Annette Klarskov modtager genvalg

Valg af revisorsuppleant


Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådet
(gælder foret år)

Marie Olesen, Rasmus Olesen, Rasmus Mehr, Nicolai Enemark, Martin Malm

Valg af to stemmeberettigede til korpsrådet (gælder for et år)

Marie Olesen og Rasmus Mehr

 

Eventuelt

 

Generalforsamlingen afviklet samtidig med, at der er spejdermøde. Vi slutter spejdermødet og generalforsamlingen med at servere suppe og brød til alle spejderne og deltagerne i generalforsamlingen.

På den baggrund ønsker vi jeres tilmelding senest onsdag den 19. februar 2024 via medlemsservice.

 

Praktisk information

Startdato
26. feb 2025 17:00 - 19:00
Sted
Ræven Skibby Trop og Flok, Damgårdsvej 15, 4050 Skibby
Enheder
Ræven Skibby Trop og Flok
Tilmelding starter
3. feb 2025 20:44
Tilmelding lukker
19. feb 2025
Tilmeld arrangement

Kontakt

Ræven Skibby Trop og Flok
Damgårdsvej 15
4050 Skibby
Danmark

Følg os på

Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo